שמלת כלה מיד שניה: כך תוכלי להחזיר מעט מהכסף שהוצאת על החתונה
הביקוש לסוגי שונים של שמלות כלה מיד שניה מעלה את ההיתכנות לעסקת מכירה של השמלה שלך

אם את לא רוצה שמלת כלה יקרה שתצבור אבק בין שאר הבגדים שלך בארון או שאת מעוניינת להחזיר מעט מההוצאות על החתונה, כדאי לך להמשיך לקרוא את הטיפים הבאים, שיסייעו לך להרוויח משמלת הכלה המשומשת שלך.



לא משנה אם את פשוט לא טיפוס סנטימנטלי או שאת נבונה, למכור שמלת כלה משומשת היא דרך קלה להרוויח חזרה מעט מהכסף שהוצאתם על החתונה. אם השמלה שלך במצב טוב, כדאי לך לשקול למכור אותה באינטרנט, במקום להציע אותה לחנות בגדי יד שניה.

באתר אינטרנט השמלה תזכה לחשיפה גדולה יותר של קונות פוטנציאליות והשיתוף ברשתות החברתיות קל מאי פעם. עם זאת, את עשויה להתפתות לחנויות האינטרנטיות הגדולות, כגון eBay ו-Craigslist. האתרים האלה נהדרים למכירה של רכישות יומיומיות. אך במקרה של שמלות כלה, כדאי להיעזר באתר מתמחה, שיוכל להציע לך עסקה טובה ושירות ידידותי יותר עבור הנישה המסוימת של רכישות ליום החתונה.



שמלת כלה משומשת במצב טוב, בת פחות משנתיים, יכולה להימכר במחיר של כ-50 אחוז ממחירה הקמעונאי. אם מדובר בשמלת כלה של מעצב אופנה ידוע, כגון אוסקר דה לה רנטה או וורה וואנג, ניתן לתמחר אותה בכ-60 אחוז מערכה הקמעונאי.

גם אם השמלה לא עוצבה על ידי מעצבים מפורסמים, אין להתייאש. קיים ביקוש גדול לכל סוגי שמלות הכלה מיד שניה. תווית המעצב לא תגרור מכירה מהירה בהכרח. יש לציין ששמלות כלה במידות גדולות זוכות לביקוש גבוה במיוחד. כך שאין צורך לדאוג אם השמלה לא במידה של דוגמית.

YOU MIGHT ALSO LIKE