לא צריך לשבור תכנית חיסכון: צריך תכנית. כך תארגנו מסיבת רווקים מטריפה
הוצאת את כל הכסף על חגיגת החתונה ולא נשאר לך יותר מדי למסיבת הרווקים? הנה כמה אפשרויות לחגוג בטירוף, בלי להוציא יותר מדי

למרות כדאי להגיע לערב מסיבת הרווקים עם תכנית, גם אם מעוניינים לחגוג בלי לפתוח תכנית חיסכון. הנה כמה רעיונות לחגיגה מהנה ולא יקרה. נפתח בספורט. אם יש משהו שקבוצת חברים יכולה ליהנות ממנו יותר מאשר משחק של הקבוצה האהובה, זה משחק יחד בחבורה.

לא חייבים לפתוח תוכנית חיסכון כדי לחגוג במסיבת רווקים מהנה


זה יכול להיות בילוי נהדר, אם נפגשים בפארק המקומי למשחק אינטנסיבי. אל תשכחו את הבירות הקרות, כמה חטיפים ואת ציוד המשחק. אחרי המשחק תמיד תוכלו להמשיך את החגיגה בפאב השכונתי או לאחד הבתים על מנת ליהנות מזמן חברים איכותי.

אם במשחקים עסקינן, אפשר לבחור להיפגש באולם הבאולינג המקומי. גם מי שמעקמים את האף יגלו עד מהרה שזה הרבה יותר כיף ממה שהם זוכרים. המשחק מעורר וממריץ בעיקר כשמתחלקים לשתי קבוצות שמתחרות זו בזו וכשחברי הקבוצה המפסידה אמורים לשלם על המשקאות.

לא משנה מה תעשו, תמיד תוכלו להמשיך את החגיגה בפאב


עוד משחק אפשרי: פוקר. הוציאו את הסיגרים ואת חפיסות הקלפים ושחקו. אל תשכחו לארגן חטיפים לנשנש ומשקאות, שינעימו את הזמן עד שמישהו מכם ייקח את כל הז'יטונים.

אחד הטרנדים שעשו קאמבק בשנים האחרונות הוא קריוקי. אין דבר שיכול להתחרות בהופעה של החתן על הבמה, כשהוא מנסה לעשות כל מה שהוא יכול כדי לשיר כמו זמיר. ערבי קריוקי כאלה מתפתחים בדרך כלל למסיבה גדולה, עם מוסיקה מקפיצה, אוכל ושתיה שגורמת לכל החבר'ה ליהנות עד הגג. אל תשכחו לתעד בסרטונים.

לסיום, אפשרות טעימה במיוחד שבליבה ברביקיו בחצר האחורית. מסיבת הרווקים יכולה להפוך לסעודה גברית מלאה בבשרים, ירקות ושלל תוספות, כשכל אחד תורם את חלקו עם מרכיב טעים לתפריט.
 

YOU MIGHT ALSO LIKE