העיצוב המושלם: כך תדעו מה הקונספט המתאים לחתונת החלומות שלכם
חובבי וינטג׳? מינמליסטים? או אולי בכלל חובבי דרמה ונצנצים? כך או אחרת, אחת הבחירות הכי חשובות בחתונה שלכם היא הקונספט. ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי, שיעזור לכם להבין בדיוק מהו הקונספט המושלם עבור היום הכי מרגש בחייכם

אין ספק כי אחד האתגרים הכי גדולים בעת תכנון חתונה הוא העיצוב. או במילים אחרות, בחירת הקונספט. מדובר על בחירה אשר תקבע את כל אופי האירוע שלכם, ולכן היא מהותית וחשובה. רבים מתלבטים לאיזה כיוון ללכת, קלאסי, פשוט, או אולי דווקא סגנון פרוע ומיוחד? מה שהכי חשוב הוא כמו תמיד, ללכת עם הלב. עם מה שמרגיש לכם נכון, ובעיקר עם מה שמרגיש לכם שישקף את מי שאתם. 

אז איך בוחרים? ראשית יש לבחור מתחם אירועים גמיש. כלומר, כזה שיאפשר לכם לערוך שינויים ולהשתולל עם החלומות שלכם. לא חייב להפוך את הלוקיישן לגמרי, ניתן לבצע את השינוי הנחוץ על ידי אלמנטים קטנים. בשביל לעזור לכם לבחור, הנה רשימה של מיטב הקונספטים הקיימים כיום בעולם החתונות, ודרכי היישום שלהם. 

בוהמייני

חתונה באווירת בוהו-שיק חלומית ומהפנטת, קלילה ונעימה. עיצוב כזה כולל בדרך כלל המון מקרמה, צבעים חמים, כריות דקורטיביות, לוכדי חלומות, תחרה, נרות, עלים יבשים, ועוד. 

וינטג׳

עיצוב כזה כולל ריהוט עתיק, עששיות בכל מקום, מצלמות ישנות, מכונות כתיבה, רכב אספנות, תמונות וצבעים. כמובן שניתן למצוא השראה בקלות ברחבי האינטרנט ולזקק את הקונספט בדיוק לטעמכם האישי. 

רומנטיקה

כאן מדובר על גוונים רכים, נעימים, תאורה חמה ומזמינה, פרחים לרוב, ועוד. בעיצוב הרומנטי תרצו לשלב צבעי פסטל, בדים מתנפנים, נרות, והרבה מפות לבנות. 

נועז

מפות לבנות ופרחים ורודים פחות עושים לכם את זה? זה הזמן להתפרע. תוכלו לבחור בשולחנות בצבעים של זהב, להוסיף פרחים בעלי מראה דרמטי, נרות כהים, וכל מה שעולה לכם לראש. 

מינימליסטי

חתונה מינימליסטית מתמקדת בפרטים הקטנים ביותר, אלה שעושים את כל ההבדל. בדרך כלל הצבע בחתונה בעיצוב כזה יהיה לבן, עם טאצ׳ים נוספים ועדינים של צבעים רכים. 

טרופי

מאוהבים בטבע? חולמים על תאילנד? זה העיצוב בשבילכם. כאן תוכלו להשתמש בצבעים של אדום, כתום, וכל מה שקשור לג׳ונגל ולטבע. ניתן להשתמש בצמחים אמיתיים, שפע של פרחים בכל מיני צבעים, מגוון של פרטים מקש, ובקיצור, אווירה של קרנבל טרופי. 

YOU MIGHT ALSO LIKE