חולמת על חתונת חוף? הנה חמישה דברים שאת חייבת לדעת
אחד הלוקיישנים הכי לוהטים ואהובים בעונת הקיץ החמה הוא כמובן חוף הים, ולגמרי אפשר להבין למה. אך חתונה תחת כיפת השמיים דורשת לא מעט הכנות, חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, ותכנון קפדני. אם את בכל זאת לא מוכנה לוותר על החלום, הנה כמה דברים שכדאי לדעת

לנשים רבות הפנטזיה הרומנטית להתחתן על חוף הים, ולגמרי בצדק. מדובר על לוקיישן מושלם, רומנטי, ויפה. במידה ואתן מתכננות כעת את חתונת הקיץ שלכן על החוף, יש לא מעט דברים שכדאי לבדוק באמצעות מחקר קטן ומהותי, שיכול להפוך את החתונה שלך ממושלמת, למקרטעת.  

האם החוף הוא פרטי או ציבורי?

לאור העובדה שהרבה חופים הם עדיין חופים ציבוריים ולא פרטיים, כל אחד יכול לבחור לערוך אירוע על החוף. עם זאת, העובדה שהחוף פתוח לכולם, אומרת כי הוא באמת פתוח לכולם – גם לאורחים שלא ממש תכננתן שיופיעו באלבום החתונה שלכן. לכן, אם אתן רוצות לערוך אירוע פרטי, מומלץ לחפש מתחמי אירועים הכוללים רצועת חוף פרטית או לכל הפחות נמצאים לצד חוף מבודד יחסית.

האם יש צורך באישור מיוחד?

במידה ובחרתן להינשא במתחם אירועים הצמוד לחוף ים, הוא כנראה יכול לעזור לכן להשיג אישור מיוחד לקיום את החתונה על חוף הים. במידה ואתן חולמות על אירוע בהפקה פרטית, על חוף הים, מומלץ מאוד ליצור קשר עם העירייה שהחוף נמצא בעלותה ולוודא. לחלק מהחופים יש חוקים כתובים ומוסדרים לגבי אירועים המתקיימים בשטחם, שנוגעים לכמות האנשים, צריכת אלכוהול, הדלקת אש, מוסיקה וכדומה.

מה עושים במקרה של תנאי מזג אוויר מבאסים?

התקופה האידיאלית לקיום חתונה על חוף הים היא כמובן עונות האביב והקיץ. עם זאת, ייתכן כי האורחים ירגישו לא בנוח עם החום הכבד תחת השמש הקופחת, לכן, השעה האידיאלית לקיום חתונת חוף היא שעת ערביים או השקיעה, שיש בה הקלה משמעותית מבחינת תנאי החום וכמובן גם מספקת תפאורה טבעית יפיפיה. אם אתן מתכננות חתונת שישי, נסו להקדים את הקופה כמה שאפשר, ואז לשקול כניסה אל אולם ממוזג. 

האם המקום נגיש לכל האורחים?

חשוב לא לשכוח את כל האורחים וקרובי המשפחה המבוגרים יותר, ולדאוג כי הגישה למקום תהיה להם נוחה. במילים אחרות, מומלץ לקחת בחשבון את כל האורחים, וכן, זה אומר גם את הקטנטנים. 

אל תשכחו מהעיצוב

אלמנטים רבים בעיצוב לא יודעים להתמודד טוב במיוחד עם תנאי חום ולחות גבוהים. לכן, הקפידי לוודא מול המעצבת שבחרת לעיצוב החתונה שלך שהפרחים שהיא הולכת להשתמש בהם ביום האירוע מתאימים לתנאי מזג האוויר, אחרת הם לא ישרדו עד טקס החופה. לחלופין, אפשר לחשוב על אופציה של שימוש בפירות, בדים, צדפים ואלמנטים נוספים הרלוונטים לים, ולוותר על השימוש בפרחים.

YOU MIGHT ALSO LIKE