דיסק ג'וקי: הכירו את האחראי על ניהול השמחה באירוע שלכם
איזו מוסיקה אתם אוהבים? האם אתם יכולים לשלב אותה באירוע שלכם? ואיך תבחרו את הדי.ג'יי הנכון והמתאים לכם? התשובות בכתבה הבאה

אחד המרכיבים שמשפיעים על האווירה ומידת השמחה באירוע הוא המוסיקה. ההחלטות שתקבלו בתחום צפויות להשפיע על הצלחת החגיגה. בהמשך לכך, בחירת סגנון המוסיקה ובעיקר בחירת הדי.ג'יי המקצועי והמתאים, מקבלות משקל משמעותי.

חשוב להתאים בין אופיו של הדי.ג'י לבין אופי האירוע


בעידן האינטרנט תוכלו לאתר את הדי.ג'יי שלכם בקלות, יחסית. גלשו לאתרים של כמה די.ג'יי מומלצים, עברו על התגובות, הביטו בסרטונים מהאירועים בהם הם השתתפו וצמצמו את האפשרויות לשניים או שלושה. שוחחו עמם בטלפון וקבעו פגישות.

בפגישה האישית תוכלו לבדוק מי מהדי.ג'יי מתאים ביותר לסגנון שלכם; האם אתם מעוניינים בדי.ג'יי דומיננטי, שמוביל את הערב ומנחה אותו או בכזה שמשמיע מוסיקה ומניח לאירוע להתנהל באופן טבעי. לכל די.ג'יי יש אופי מיוחד, סגנון דיבור ושפת גוף. תוכלו להבחין בכך כבר בשיחה עם כל אחד מהם ולהחליט אם הוא מתאים או לא.

צפו בדי.ג'י בפעולה בסרטונים שהוא העלה לאתר האינטרנט שלו

הדי.ג'יי המתאים ידע לשלב את הבחירות שלכם במהלך הערב ובאופן שישמור את האורחים על הרחבה לאורך כל הערב. כדאי לזכור שמדובר על אירוע שמח. כך שגם אם אתם אוהבים מוסיקה שקטה או פרוגרסיב רוק, זה לא יהיה המועד המתאים להחיל את ההעדפות שלכם על מי שבאו לחגוג אתכם.

אם אתם בכל זאת רוצים לשלב את אחד השירים האהובים עליכם במיוחד, תוכלו לעשות זאת ברגעים המיוחדים, בהם רגע הכניסה לאירוע, שברוב המקרים כולל פס קול מרגש ואיטי; ברגע שבירת הכוס או במהלך הריקוד הראשון שלכם כחתן וכלה. אם יש לכם העדפות למהלך המסיבה, כדאי להעביר אותן לדי.ג'יי. ברוב המקרים די.ג'יי מקצועי ידע לשלב את הבחירות באופן מפתיע, כגון ברמיקס מקורי או בשלב הארוחה.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE