שני הטרנדים הלוהטים בחגיגות בר ובת המצווה: ועוד טרנד אחד מלכותי במיוחד
אם תשלבו את הטרנדים הלוהטים האלה במסיבה שלכם, אין ספק שהאורחים שלכם ידברו עליה זמן רב לאחר שהיא תסתיים

כשמדובר בטרנדים לבר ולבת מצווה הכל נשען על התאמה אישית, התאמה אישית ועוד התאמה אישית. ישנן דרכים רבות כל כך להציג את האישיות של נער או נערת המצווה ולהבטיח שהאורחים שהגיעו לחגוג איתם מטופלים היטב.



אם תשלבו כמה מהטרנדים האחרונים, אין ספק שהאורחים שלכם ידברו על המסיבה שלכם זמן רב לאחר שתסתיים. הנה שני טרנדים לוהטים שמובילים בסצנה ועוד טרנד אחד מלכותי במיוחד.

משחקים מותאמים אישית: במקום לשלב משחק אחד או שניים אקראיים, כדאי להתאים את המשחקים למראה ולאווירה הכלליים של האירועים. משחקים מותאמים אישית מאפשרים לכם למתג את הבידור בצבעים האהובים על נער או נערת המצווה ואפילו ליצור לוגו שילווה את המרכיבים השונים של האירוע. אחד המשחקים הפופולריים הוא כדור סל בית, שמאפשר לשלב צבעוניות כאמור ולאפשר לכמה ילדים לקלוע לסל בו זמנית, כשהתוצאות מופיעות על לוח דיגיטלי. המרבה לקלוע הוא הזוכה כמובן. ניתן לשכור מכונות משחק כאלה מחברות משחקים שונות, באזור מגוריכם.



צילומי מונטאז' ייחודיים: צילומי מונטאז' הפכו לחלק בלתי נפרד מכל מסיבת בר או בת מצווה ולכן מדי פעם בפעם ממציאים דרכים חדשות לשמור את הטרנד רענן ומרגש. יותר ויותר ילדים אוהבים לשלב סרטוני וידאו שלהם בתוך המונטאז'. ילדים אוהבים לראות את עצמם בפעולה כשהם היו צעירים יותר ומבוגרים אוהבים לצפות בממד הנוסף הזה של צילומי המונטאז'. דרך נוספת היא לשלב סרטון וידאו עם מסר אישי מההורים, מאורח הכבוד או אפילו מסלבריטי אחד או שניים בסוף המונטאז'. סרטון מפתיע בכיכובם של מפורסמים יעניק לנער או לנערת המצווה ריגוש אמתי, בין אם מדובר בספורטאי האהוב או בכוכבת הריאליטי האלילה. כדאי לנסות לפנות לאחד מהגיבורים האהובים על נער או נערת המצווה ולבדוק אם הם מסכימים לשלוח סרטון קצר בו הם מאחלים 'מזל טוב' לכבוד האירוע.



מסיבת ריקודים בגרביים: נסו לספק לכל האורחים גרביים כיפיות ונוחות או נעלי בית, על מנת שהם יוכלו להוריד את הנעליים שלהם ולרקוד ביתר קלות לאורך כל הלילה. גרביים אישיות עם לוגו, אפליקציה מיוחדת או כל אמירה אופנתית יוצאת דופן הן מתנה נהדרת לאורחים במסיבה. מדובר בפריט מעשי ושימושי גם לילדים וגם למבוגרים. הטרנד הפך ללהיט מאז שהאורחים בחתונה המלכותית החליפו את הנעליים האלגנטיות שלהם בנעלי בית.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE