לא מוותרת על החברות הכי טובות בחתונה? הנה המדריך המלא לכלות שרוצות שושבינות בחתונה
אם תמיד חלמתן שה-BFFs שלכן יקחו חלק של ממש בחתונה שלכן וישדרגו את הלוק וגם את התמונות, הנה כמה כללים שיבטיחו שהתוצאה הסופית תהיה מושלמת וכולכן תהיו מרוצות

לא מעט כלות בחרו להעביר את היום הגדול בחייהן צמוד לחברות הכי טובות שלהן. לפעמים זה מתחיל עוד במסיבת הרווקות, כאשר החברות הכי טובות מגיעות בבגדי ים תואמים, וממשיך בהתארגנות לחתונה, וכמובן ליום הגדול והמרגש. אז מאיפה הכול התחיל? מנהג השושבינות נולד ברומא העתיקה. החתונות כללו לא פחות מעשר שושבינות ועשרה שושבינים שלבשו את אותם הבגדים כמו הכלה והחתן, במטרה לבלבל את הרוחות הרעות.

מפה לשם השתרשה המסורת והמשיכה איתנו עד היום. כיום יש יותר ויותר כלות שמעוניינות בשושבינות ליום החתונה, והן חייבות להיות מעורבות בכל מה שקשור ללוק שלהן. בדיוק לשם כך הכנו את המדריך המלא לכלות שרוצות שושבינות בחתונה שלהן:

אל תצפו מהשושבינות שלכן לקנות שמלה במיוחד

בתור כלות לעתיד אתן כבר יודעת שאתן צריכות לפתוח את הארנק, אבל זה לא אומר שגם החברות שלכן צריכות להיכנס להוצאות. שמלה לשושבינה עשויה לעלות אלפי שקלים, ולא כל החברות שלכן יכולות לעמוד בהוצאה. אתן יכולות לבחור באחת מהאפשרויות הבאות כדי לצאת בסדר עם כולן ועדיין להיות מרוצות: לקנות עבורן את השמלות, לבקש מהן לשלוח לכן דוגמאות לשמלות שכבר יש להן ואולי יתאימו בול לאירוע, או לחרוש עבורן חנויות או אתרים אונליין ולחפש שמלות יפות – אבל במחיר שווה לכל כיס.

תשאלו אותן מה הן רוצות ללבוש ובאמת תקשיבו להן

דמיינו לעצמכן שמישהו אחר מחליט בשבילכן איזו שמלה תלבשו באירוע high-profile בהשתתפות מאות אנשים, ולא מוכן לשמוע מה דעתכן על הגזרה או על הצבע של השמלה הנבחרת. נשמע מתסכל ולא נעים, נכון? אם אתן רוצות למנוע מצב כזה מהחברות שלכן, כל מה שאתן צריכות לעשות הוא לעצור ולהקשיב לדעה שלהן. גם אם היה לכן ויז’ן ספציפי מאוד של השמלות לשושבינות, אתן עדיין צריכות לעשות בדיקה יסודית עם מי שבסופו של דבר ילבשו אותן באירוע. ספוילר: אם אתן פותחות את הנושא לדיון, תהיו מוכנות לקבל גם “לא” ולדעת להתגמש בהתאם.

תהיו יצירתיות

בחירת השמלה לשושבינות היא הזדמנות מהממת בשבילכן לצאת מהקופסה. אמנם לפי המסורת השושבינות צריכות ללבוש את אותה השמלה, אבל אתן לגמרי יכולות להוסיף טאץ’ של מקוריות. במקום שמלה אחידה, אתן יכולות לבחור בקונספט אחיד כמו פסטלים או צבעים עזים. ככה תתפסו שתי ציפורים במכה – גם תיתנו לחברות שלכן יותר אפשרויות בחירה, וגם תעניקו פרשנות אישית ומודרנית למסורת.

תהיו (גם) ריאליסטיות

זה הזמן לריאליטי צ’ק. אם יש לכן תחושת בטן שהחברות שלכן לא יזרמו עם הרעיון להפוך לשושבינות, יש מצב שזה באמת יקרה. לא כולן בנויות להיות שושבינות; זו אחריות לא קטנה, ולא כולן מעוניינות בתשומת הלב שהמעמד מעניק. מה זה אומר מבחינתכן? שאתן צריכות להיות מוכנות נפשית לכך שלא כולן יקפצו על הרעיון מהתחלה. גם אם החברות שלכן הסכימו להיות שושבינות, אל תצפו מהן לעבור שינוי של 180 מעלות ליום אחד: אולי לא מדבר אליהן להיות girlie-girl עם איפור, שיער ושמלה. פשוט תזכרו – תכנונים לחוד ומציאות לחוד.

אל תשכחו להגיד להן תודה

השושבינות עוברות המון כדי להיות שם בשבילכן: הן צריכות להקדיש לכן זמן, לקבל אתכן גם כשאתן לא במיטבכן, להפסיד ימי עבודה, לשים את האגו בצד ולתת לכן את הבמה המרכזית, וכל הזמן הזה להיות קשובות, רגישות ותומכות. אל תיקחו את כל זה כמובן מאליו, כי זה ממש לא. זה הזמן שלכן להגיד תודה מכל הלב, ואם אפשר גם לתת צ’ופר ל-squad שמלווה אתכן. פרגנו להן בבילוי על חשבונכן או בתכשיט שישדרג את ההופעה שלהן – זה יעשה להן (וגם לכן) רק טוב.

YOU MIGHT ALSO LIKE