עשו לכם רב: כך תבחרו את הרב שיעניק לכם את טקס החופה המתאים ביותר
אחד הסודות להצלחת טקס חופה קשור בשילוב שבין היכולת של החתן והכלה לאפשר לרב למלא את תפקידו לבין יכולתו של הרב לכבד את הצפיות של בני הזוג, ולהתאים את הטקס לסגנון האישי שלהם

אם אתם מתכננים טקס חופה על פי המסורת היהודית, לא תוכלו לעשות זאת בלי רב מוסמך, שישיא אתכם כדת משה וישראל. זוגות רבים מבקשים מהרב שהשיא בני משפחה אחרים להשיא גם אותם וכך נפתר הצורך באיתור הרב המתאים. אך אם אתם לא בטוחים איזה רב תרצו שישיא אתכם, תוכלו להסתייע בשורות הבאות.

שתפו את הרב בציפיות שלכם, על מנת שהטקס יתנהל בהתאם


כיום, יש אפשרויות מגוונות לקיום טקס החופה. למעשה, אתם יכולים לבחור בסגנון המתאים לכם ולתפישתכם. מטרתו של כל רב היא לקיים טקס חופה באווירה שמחה ונעימה; טקס שיגרור תגובות חיוביות וירגש את האורחים.

בהמשך לכך, תוכלו למצוא באינטרנט רשימה ארוכה של אתרים המספרים על סגנונו האישי והמיוחד של כל רב. רוב הרבנים יכולים לנהל את הטקס בהתאם לציפיות של בני הזוג. כך תוכלו לזכות בטקס המסורתי ביותר שניתן; בטקס מרגש עם רב מזמר או כזה המשלב ניגונים מסורתיים; ואפילו בטקס חווייתי וקליל יותר המשתף את האורחים.

כדת משה וישראל


ברוב המקרים, אם בוחרים ברב הקהילה, הוא יהיה מעודכן ומעורה באווירה ובהלך הרוח, ולכן הוא יוכל להתחבר אל הדרישות והציפיות של החתן והכלה ולנהל טקס שעלה בקנה אחד עם הזרם הדתי או מידת המסורתיות המתאימה. ישנם גם לא מעט רבנים בעלי ניסיון כחזנים. בהמשך לכך, הם יוכלו להנעים בשירה ובמזמורים לאורך הטקס.

על מנת לבחור ברב המתאים, כדאי לצמצם את החיפוש לשלושה רבנים. תוכלו לעשות זאת באמצעות המלצות מבני משפחה וחברים, גלישה לאתרי האינטרנט שלהם, צפייה בסרטוני וידאו במהלכם רואים את הרב מקדש בטקסי חופה שונים. לאחר מצמצמים את החיפוש לשלושה רבנים, כדאי לקבוע עמם פגישות ולשוחח על הציפיות שלכם מטקס החופה.

בסופו של דבר, מומלץ לבחור ברב שנוצרה עמו כימיה טובה ושמבין בדיוק מה אתם רוצים. כך הוא יוכל להשפיע על טקס החופה, החלק החשוב ביותר של חגיגת החתונה, ולהפוך אותו לחוויה מרגשת, שלא תשאיר עין אחת יבשה.

YOU MIGHT ALSO LIKE