10 דרכים לשדרג את הלוק ביום החתונה שלך
אביזרי שיער, ג׳קט מגניב, עגילים מיוחדות, ועוד, הן רק חלק מהדרכים דרכן תוכלי להוסיף קצת צבע ליום החשוב בחייך, שכולו חגיגה לבנה. ריכזנו עבורך מספר טיפים שווים במיוחד שיעזרו לך להרים את הסטייל ולשדרג את הלוק

אין ספק - טוטאל לוק לבן הוא הבחירה המוכרת עבור כלות בכל רחבי העולם. אך לא מעט השתנה בתחום בשנים האחרונות, ונכון להיום, שילוב צבע הוא כבר בגדר בחירה הגיונית לגמרי. אם מדגדג לכן להוסיף קצת צבע ליום החתונה אבל אתן לא יודעות איך לעשות את זה נכון, הנה 10 רעיונות נהדרים שיוסיפו טאץ’ של צבע לחגיגה:

ז’קט

יותר ויותר כלות שמתחתנות בחודשים הקרים לא חושבות פעמיים, ומתעטפות בז’קטים ומעילים בשלל צבעים. כלות מעודכנות ואמיצות אף מוותרות על ז’קטים מחויטים לטובת ז’קטים באווירה קז’ואלית יחסית כמו בומבר וג’ינס, המעניקים ללוק נגיעה נונשלנטית ומלאת אופי.  

משקפי שמש

בדומה לסעיף הקודם, גם פה מדובר בפריט פונקציונלי, שעל הדרך מסוגל לשדרג את ההופעה פלאים. אם שלב הצילומים שלכן מתקיים בחוץ והשמש מסנוורת, זו ההזדמנות שלכן לשלוף משקפי שמש בעלי מסגרות ועדשות בצבעוניות מפתיעה, ולהוסיף ללוק בדיוק את הטאץ׳ המגניב הזה שהיא חסר.

אודם אדום

בקרב כלות רבות דווקא בגזרת השפתיים פלטת הצבעים נוטה להישאר מתונה וטבעית. אך גוונים ורדרדים ושגרתיים יכולים לפנות מקום לקצת צבע, כמו אדום דם, ארגמן, בורדו, יין ועוד. התוצאה? מראה גלאמי ומהממם, תוך מינימום מאמץ.

אביזרי שיער

בתקופה האחרונה אביזרי שיער זוכים למקום של כבוד ולגמרי בצדק. מצד אחד הם יכולים להוסיף ללוק גוון קצת אחר, ומצד שני מדובר בפריטים קטנים יחסית, כך שהם לא משתלטים על ההופעה או גונבים יותר מדי פוקוס.

הינומה

פתרון ביניים למי שרוצה לשלב צבע בצורה עדינה וסולידית. היתרון המרכזי של הינומה לא לבנה הוא המודולריות: מדובר באביזר נשלף, שנלבש במשך חצי שעה מקסימום. כך ניתן להפתיע בגוון של ההינומה בדיוק בשיא של היום הגדול, כאשר כל העיניים מופנות אליכן.

לק

בדומה לשפתון, גם כאן מדובר בבחירה פשוטה ליישום - כל מה שצריך לעשות הוא לבחור לזנוח את הלק השגרתי, הורוד, הפראנץ׳ וכדומה וללכת על צבע מפתיע כמו אדום או שחור. אם אתן נועזות במיוחד תוכלו לבחור גם בכחול, ירוק, או סגול. 

סניקרס

שילוב של סניקרס ושמלת כלה הפך להיות עניין שבשגרה, כאשר כל כלה שמחה לרדת מהעקבים ולבחור סוף-סוף באפשרות נוחה ולהצטרף אל רחבת הריקודים. כמו כן, אם אתן מוכנות הולכות לוותר על העקבים לטובת סניקרס, לפחות לשלב הריקודים, זה הזמן לבחור בכאלה צבעוניות ונוצצות, שיוסיפו ללוק. 

שמלת כלה בצבע

כל עוד תשמרו על גוונים בהירים, רכים ופסטליים, הלוק המתקבל נשאר עדין ובטוב טעם, ובאותה נשימה גם מלא אמירה וייחוד. בזכות התופעה המרעננת של שמלת כלה בגוונים שונים, אשר שצוברת תאוצה, לא מעט מעצבים בעולם כבר נתנו את הפרשנות שלהם ויצרו שמלות בגווני שמפניה, בלאש, כסף וזהב. רק נותר לך לבחור.

צבע שיער לא שגרתי

זו ללא ספק אחת הדרכים הכי נועזות לשלב צבע בלוק - צביעת השיער בצבעים לא שגרתיים כמו ורוד, אפור או כחול. כלות שיאזרו את האומץ יגלו שהצבע גונב את ההצגה, זוכה למחמאות ומצטלם מהמם.

עגילים

הרבה כלות נוטות ללכת על בטוח ולבחור עגילים קלאסיים מכסף או זהב. אל תפספסי את ההזדמנות להעניק ללוק שלך בוסט נוצץ ויוקרתי במיוחד. עגילים גדולים ועתירי נוכחות יכולים ללא ספק לתת שדרוג רציני למראה שלך ביום המרגש הזה, ולהפוך אותך לנסיכה אמיתית. 

YOU MIGHT ALSO LIKE