בחרת להתחתן בקיץ? מומחים מסבירים כי התסרוקת צריכה להיות בהתאם
חתונת קיץ הינה בחירה של זוגות רבים ובצדק, היא מביאה עימה שלל יתרונות ואפשרויות. אך חשוב לקחת בחשבון מספר סוגיות מהותיות כגון מיזוג, לבוש מתאים, סגנון איפור, ואולי החשוב מכל - התסרוקות. ריכזנו עבורך רשימה קצרה ויעילה שתעזור לך לבחור נכון תסרוקת קיץ מושלמת שתחזיק מעמד לאורך כל האירוע

כמו בכל אספקט אחר באירוע ההבדל בין החורף לקיץ נעוץ בשני פרמטרים עיקריים המשפיעים על הנוחות והתחושה שלנו – טמפרטורה ולחות. הטמפרטורות בקיץ עולות וגם אחוזי הלחות, מה שהופך את מזג האוויר לחם וכבד יותר. בהתאם לכך, נרצה תסרוקת נוחה יותר, קלילה, שתגרום לנו להזיע פחות וגם שתהיה בעלת סיכוי גבוה להחזיק מעמד במשך זמן – צילומים, צילומי החוץ, קבלת הפנים, חופה, וכמובן, בריקודים.

במילים אחרות? תסרוקת כלה צריכה להחזיק מעמד ולהיראות היטב לפחות שמונה – עשר שעות, ולכן חשוב למצוא תסרוקת שלא תיהרס במזג האוויר החם.

אז איך נדע איזו תסרוקת תתאים בקיץ?

תסרוקת מומלצת צריכה להתאים אישית לכלה, לסוג וטיב השיער שלה וגם למראה הכללי שלה. בנוסף, חשוב שהיא תתכתב עם השמלה והאיפור ותיצור סגנון הופעה הרמוני ונעים. הדרך לתסרוקת הנכונה מתחילה תמיד ממעצבת שיער מיומנת ומקצועית שאת סומכת עליה, שמזהה את סגנון השיער שלך, את חוזקו ואת טיבו, ותוכל להציע מספר אפשרויות שמהן תבחרי לפי טעמך האישי.

שיער פזור 

לא מומלץ כל כך בימי הקיץ החמים, אך מי שכן מעדיפה ללכת תמיד עם שיער פזור, תגלה שגם בקיץ יש דרכים לעצב תסרוקת פזורה ולשמור עליה באופן יפה ואלגנטי, מה שישתלב באופן מדויק במיוחד עם שמלה בסגנון קליל יחסית. הסוד הוא לנסות ליצור תסרוקת עמידה יחסית, למשל על ידי סלסול חלקי של השיער.

אפשרות אחרת היא להיעזר בתוספות שיער, שניתן לעבוד איתן וליצור תסרוקת חזקה ומרשימה בקלות יחסית. מעבר לכך, אם בחרת בתסרוקת פזורה, רצוי לשבץ בשיער סיכה, קשת או מחרוזת פנינים, שיוסיפו נופך רומנטי ונשי.

שיער אסוף

בשנים האחרונות, יותר ויותר נשים בוחרות תסרוקות אסופות ברישול או אסופות חלקית המאפשרות מראה חי וטבעי, אבל עדיין מעניקות נוחות קלילה ונעימה. תסרוקות אלה נפלאות במיוחד לקיץ, כשהשמלות האופייניות פחות כבדות ומכילות פחות שכבות של בד.

מתולתלות 

לפני שאת מחליטה לעשות החלקה כדי להימנע מהצורך לעצב תסרוקת לתלתלים שלך, כדאי שתחשבי שוב. תלתלים חיים ויפים יכולים להיות מרשימים מאוד, ושווה למצוא מעצבת שמתמחה בתלתלים כדי שתדע להתאים לך עיצוב שיזרום עם השיער שלך ולא ידרוס אותו. כמו כן, בתלתלים היפים שלך תוכלי לשלב פרחים טבעיים בסיכה או בזר, כדי ליצור מראה רומנטי ומרשים.

לסיכום, איך לטפל בשיער בקיץ?

מעבר לכל הטיפים לגבי התסרוקות עצמן, השיער שלך הוא חלק מהאירוע ומגיע לו להיות מטופח. פנקי את שיערך במסכות מתאימות, דאגי לחפיפה נכונה ומתאימה שלא תייבש ותחליש את השיער, ולא פחות חשוב מכך – הקפידי לשתות הרבה מים, כדי לשמור על הגמישות והברק של שיערך. וכמובן - ביום האירוע חשוב להגיע להתארגנות עם שיער נקי ככל הניתן.

YOU MIGHT ALSO LIKE