אי אפשר בלי: שלושה ספקים שיכולים לחסוך לכם כסף בארגון יום החתונה
שמלת כלה, טבעת לחתן ופרחים לשושבינות ולעיצוב מתחם החתונה, מה דעתכם לחסוך מעט על המרכיבים האלה?

אין כמו ספקים בתעשיית החתונות. למעשה, כיום, קשה לחשוב על ארגון חתונה בלי בעלי מקצוע מסוימים שיספקו את המרכיבים השונים לאירוע. שלבי הארגון והתכנון יכולים להיות מלחיצים ביותר, בעיקר אם מעוניינים לשלב באירוע את הטרנדים הכי חדשים ואת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר. עם זאת, כמה ספקים מקצועיים יכולים לעזור לכם בתכנון היום הגדול באופן שיהפוך את הדרך לפחות מלחיצה.



פרחים: זר הכלה ופרחים לעיצוב האירוע יכולים לנגוס בחלק משמעותי מהתקציב. אם מעוניינים באפשרות זולה יותר, אפשר לבחור באחד הספקים שמציעים השכרת פרחים לחתונה. כך אין צורך להתפשר על האיכות. ספקי פרחים להשכרה מציעים צמחים שעשויים משי במגוון אוספים וסגנונות בפחות מעלות פרחים מסורתיים. תוכלו לשלב פרחים לשושבינות, לזר הכלה ולעיצוב מתחם האירוע הנבחר בדיוק כפי שאתם רוצים, כשהשמים הם הגבול. הפרחים ישלחו אליכם ימים בודדים לפני האירוע ויוחזרו אל הספק בתום החגיגה.

שמלת כלה: עיצוב שמלת החלומות יכול להיות תהליך מורט עצבים. אך אם בוחרים בתופרת מקצועית בעלת ניסיון בעיצוב שמלות כלה, אפשר לחסוך לא מעט כסף על הסעיף הזה. התופרות המתאימות עובדות ישירות מול הכלות ואם מתעקשים אפשר למצוא אותן גם דרך מעצבי שמלות כלה. כך ניתן לעצב שמלה בלי להתפשר על האיכות במחיר נמוך יותר. מומלץ ליצור סקיצה לפי תעבוד התופרת ולקבוע מספר מדידות על מנת לוודא שהתפירה מתקדמת בכוון הנכון, הכוון שמלת החלומות.



טבעת לחתן: ברוב המקרים כלות וחתנים רוכשים את הטבעות בחנות תכשיטים מסוימת או אצל תכשיטנים מסוימים. אך מסתבר שיש ספקים מתמחים, שיודעים לעצב טבעות במיוחד לחתנים. עוד מסתבר, שברוב המקרים המחירים אצלם יהיו נמוכים יותר. הם מציעים לחתנים לנסות את הטבעת למספר ימים ולהחליף גודל או עיצוב בהתאם. כך החתנים יכולים לקבל מושג באשר לתחושה האמתית של הטבעת אותה יענדו במשך שנים רבות.    

YOU MIGHT ALSO LIKE