זה הזמן לארגן מסיבה: כך תהפכו את הדרך לחוויה בפני עצמה
כשהילדים לוקחים חלק בארגון מסיבת יום ההולדת שלהם, הם נהנים מהתרגשות שנמשכת זמן רב יותר מאשר כמה שעות ביום החגיגה. כך תוכלו לשתף אותם בארגון וליהנות יחד איתם מהתוצאות

מסיבות יום הולדת הם כמו טיולי נסיעה: הדרך לשם היא כיף בפני עצמו. ההחלטות על הנושא, על הקישוטים ועל הפעילויות, הופכות את הימים שבדרך לחגיגה לחלק מהמסיבה עצמה. אין צורך להתחכם יותר מדי, משום שהילדים יהיו מרוצים עם כל צעד כל זמן שהם ירגישו מיוחדים.

גם מסיבת יום הולדת בבית דורשת תכנון מוקדם


עם זאת, אפילו מסיבת יום הולדת פשוטה, דורשת תכנון. ככל שמתחילים מוקדם יותר, כך ההתרגשות תחל מוקדם יותר, המשימות יתבצעו מהר יותר, בלי פרטים שידרשו טיפול ביום עצמו.

סביר להניח שלילדים החוגגים יום הולדת יהיו כמה רעיונות לגבי המסיבה שהם רוצים לעצמם. לכן מומלץ לערב אותם בתכניות. כדאי לתת להם לבחור את הנושא למסיבה, לסייע בקניות ובקישוט ולקחת חלק באפיית העוגה. כך הציפייה שהם חשים תגבר ותתפרש על זמן רב יותר, מאשר כמה שעות באותו היום.

למרות שזה יכול להיות פשוט יותר אם תעשו את זה בעצמכם, יש תענוג מסוים בעבודה משותפת עם הילדים על מטרה מסוימת. בנוסף, הילדים יקבלו את התמורה להשקעה שלהם, כשהם ייהנו עם החברים שלהם במהלך היום הקסום אותו הם עזרו לתכנן.

שישה שבועות לפני: בחרו את הנושא למסיבה, ערכו את רשימת האורחים ואשרו את התאריך עם החבר הטוב ביותר של הילד. הזמינו מקום אם בחרתם לחגוג את המסיבה מחוץ לבית.

שתפו את הילדים בקבלת ההחלטות על מנת להאריך את החוויה


ארבעה שבועות לפני: הכינו את ההזמנות לפני רשימה מעודכנת של החברים בכיתה. החליטו על המשחקים, הפעילויות והאוכל שיוגש במסיבה.

שלושה שבועות לפני: שלחו את ההזמנות בדואר, קנו את הפריטים הדרושים למסיבה, התחילו ביצירת קישוטים ואתרו חבר או שניים שיכולים לעזור לכם במידת הצורך, במהלך היום עצמו.

בשבועיים שלפני, כדאי לרכוש את כל הפריטים האחרונים הדרושים למסיבה, להכין לוח זמנים של הפעילויות המתוכננות, להכין את הפריטים הדרושים לכל פעילות ולהתקשר למוזמנים שעדיין לא אישרו הגעה.

שלושה ימים לפני המסיבה יש לקנות את האוכל וביום שלפני יש לאפות את העוגה, לקשט את הבית. אם חוגגים מחוץ לבית יש להגיע ביום המסיבה על מנת לקשט את המקום ולהכין את כל האוכל מראש.

YOU MIGHT ALSO LIKE