ירח דבש חורפי: 6 יעדים מושלמים לחופשה רומנטית ובלתי נשכחת
אין ספק כי מזג האוויר החורפי הוא התפאורה המושלמת לירח דבש חלומי, אגמים קפואים, הרים מושלגים, עמקים ירוקים, עיירות סקי, ומה לא. בקיצור, כל מה שאתם צריכים בשביל לסיים את חגיגות החתונה בחוויה רומנטית ומהנה

אחרי הלחץ של ההכנות, האירוע הגדול, המשפחה, החברים, ירח הדבש הוא הזמן שלכם לקחת פסק זמן, לנוח, ולקחת אוויר. החורף מעניק את התפאורה המושלמת בשביל ירח דבש חלומי ורומנטי, וזה בדיוק הזמן להכיר את היעדים הכי מושלמים לחופשה הראשונה שלכם כזוג נשוי.

צרפת 

נכון, אין על פריז, אבל אם מתחשק לכם ירח דבש מיוחד במינו, אנו ממליצים על אזור האלפים, שנמצא בשיאו בעונת החורף הקרה. ההרים מושלגים, האגמים קפואים, בקיצור, התפאורה המושלמת. כמובן שמומלץ לטייל בין העיירות השונות, למרגלות המון בלאן, ולקנח בחופשת סקי מהנה. 

איטליה 

הלוקיישן המושלם לאוכל מפנק וטעים, תרבות עשירה, ואמנות מעוררת השראה. אנו ממליצים על העיר טורינו, שהופכת ליעד אטרקטיבי וחלומי בעונת החורף המושלגת בעיקר לאור העובדה כי היא ממוקמת סמוך להרי האלפים. בנוסף, טורינו מלאה במוזיאונים, ארמונות, ופארקים מרשימים וירוקים. ואם מתחשק לכם לעשות קצת סקי, יש כמה עיירות מגניבות במרחק נסיעה קצר. 

לפלנד

יעד שיהפוך את ירח הדבש שלכם להרפתקני במיוחד, ואם אתם לא מוכנים לוותר על הזוהר הצפוני, תשמחו לדעת שתוכלו למצוא מלונות מפנקים במיוחד, אשר מיועדים לתופעת הטבע הפופולרית ומציעים לינה תחת כיפת השמיים. לצד זאת, תוכלו לצאת למסע על ספינה באגמים הקפואים, לעשות טרקטרוני שלג, ולטייל בשמורות המושלגות. 

איסלנד

אם אתם בוחרים באיסלנד, אל תוותרו על אתר המרחצאות בשם ״הלגונה הכחולה״ אשר מציע חווית ספא מפנקת ומיוחדת במינה. השילוב של הטמפרטורה הנמוכה בחוץ והטמפרטורה הגבוה של המים מייצר חוויה מושלמת ונעימה. 

סקוטלנד

היעד הזה עשיר בנופים עוצרי נשימה, מבצרים היסטוריים, מאות מפלים ואגמים טבעיים וטבע פראי. מדובר על אחד היעדים המבוקשים ביותר בעונת החורף, ובצדק. תוכלו למצוא מלונות מפנקים, או בקתות עץ קטנות ומיוחדות, שיעניקו לכם חופשה מושלמת ויוצאת דופן, ובעיקר רומנטית וחמימה, בלב השלג הקר. 

קנדה

בעונה הקרה, אנו ממליצים על קוויבק סיטי, המציעה פסטיבל חורף חגיגי ושמח על גדות הנהר. בחגיגה תוכלו למצוא מאות אנשים מטיילים, פסלי שלג ענקיים, תזמורות, מסעדות מקומיות, וכמובן אווירה מיוחדת במינה, בניחוח צרפתי.    

YOU MIGHT ALSO LIKE