תנצנצו את זה: שלוש דרכים בוגרות לשלב "גליטר" באירוע שלכם
מצאנו את האפשרויות המתוחכמות ביותר שיסייעו לכם להשתמש בנצנצים ולשדרג את העיצוב והאביזרים באירוע, גם אם מדובר על חתונה

נצנצים היו מרכיב בו השתמשו לא פעם בשיעורי מלאכה בשנות בית הספר היסודי. אך זה לא אומר שהם לא מתוחכמים מספיק על מנת לקחת חלק באירוע שלכם, גם אם מדובר בחתונה. החל בכרטיסי שמות, דרך כלי האוכל והאגרטלים, וכלה בכאלה שאוכלים; יש כל כך הרבה דרכים לשלב נצנצים באופן יוצא דופן.



במקביל לרעיונות הבאים תמיד תוכלו לקבל השראה גם ברשתות החברתיות.

נצנצים שצומחים על העצים: אתם מתכננים ששושבינות יפזרו עלים ופרחים בדרך אל החופה? למה שלא תוסיפו להם מעט גלאם? תוכלו לעשות זאת אם תטבלו אותם בקערת נצנצים שיגרמו להם להאיר את כל האזור כשהם יושלכו באוויר.



מסגרות מודגשות: תמיד תוכלו לבחור בהזמנות חתונה, בכרטיסי שמות ובתפריטים בעלי עיצוב דומה, עם מסגרות שמשלבות נצנצים בצבע שאתם אוהבים. הבחירה הזו תעניק לאורחים מהאווירה המבריקה, כבר כשהם מקבלים  את ההזמנות ומדמיינים איך האירוע הולך להיראות. התאימו קליגרפיה בסגנון דומה והעניקו לאירוע שלכם גלאם בוגר ויוקרתי.



נצנץ לאכילה: נצנצים על הקינוח זה אחד הדברים האהובים ביותר על אורחים באירועים. בחרו בקינוחים שונים, כגון קאפקייקס, מוס שוקולד או פירות צבעוניים ובהגשה שתציג אותם בצורה הטובה ביותר. על כל אחד מהם תוכלו לשלב נצנצים אכילים בצבעים מתאימים, שלא לומר על עוגת החתונה.

YOU MIGHT ALSO LIKE