המסיבה הגדולה: תשכחו מאירוע באולם עם חמש מנות ומוסיקה שהדודים אוהבים. כך חוגגים היום בר מצווה
בר או בת מצווה מסורתית הפכו לחלק מצומצם מציון היום החשוב בחייהם של כל נער ונערה. החלק העיקרי כולל מגה מסיבה, רצוי במועדון פופולרי, עם כל החברים והחברות ועם שלל אטרקציות מהנות

כיום חגיגות בר או בת מצווה נחלקות לשני חלקים, כשלחלק המסורתי נוספה מגה מסיבה שכוללת בעיקר ריקודים, אטרקציות מהנות וכיף-כיף-כיף לכל החברים והחברות של חתן או כלת המצווה.

כך חוגגים היום, במועדון


למעשה, רוב הנערים והנערות מעדיפים לחגוג במועדון מאשר להיצמד לאירוע באולם, עם ארוחה בת ארבע מנות ומוסיקה שמתאימה בעיקר לאורחים המבוגרים יותר. בהמשך לכך בשנים האחרונות נערכות יותר ויותר חגיגות בר/בת מצווה באווירה פחות רשמית, שמתאימה יותר לגילם של החוגגים העיקריים.

ברוב המקומות המציעים מסיבות בר/בת מצווה באווירת מועדון ריקודים אפשר ליהנות מחבילות אירוע שכוללות כמה מנותני השירותים הדרושים להצלחת האירוע. הרשימה כוללת די.ג'יי, שבדרך כלל עובד עם המועדון עצמו; אוכל, שברוב המקרים ניתן לבחור מתוך התפריט שמציע המטבח של המקום; צלם מתוך רשימת צלמים שעובדים בהסכם קבלן משנה עם המועדון; מפעילי אטרקציות מיוחדות, כשלכל מועדון יש את רשימת אטרקציות ארוכה משלו; ומעצבי אירועים.

כולם נהנים יותר, כשחוגגים בר או בת מצווה במועדון


ההחלטות לא מסתכמות בבחירת המועדון המתאים והמרכיבים מתוך החבילה שהוא מציע. אלא שחיפוש מהיר באינטרנט יחשוף בפניכם עולם שלם של מועדונים ואולמות לחגיגות בר/בת מצווה על פי נושא. אם בר המצווה אוהב ענף ספורט מסוים ואם בת המצווה היא רקדנית בלט מעולה, הם יכולים להשתמש באהבה שלהם ליצירת אירוע מיוחד ובלתי נשכח, שלא יהיה דומה לאירועים אחרים. כמעט בכל אחד מהמועדונים תוכלו למצוא איש צוות בעל ניסיון וידע רב בתחום, והוא יוכל לסייע בבחירת המאפיינים לחגיגה בהתאם לנושא.

ברוב המועדונים יציעו אטרקציות מגוונות, כגון מתחמי בועות סבון, רחבות קצף, חדרי קריוקי, משחקים שונים, מופעים מיוחדים ועוד.

חשוב לציין, שגם המרכיב הקולינרי באירועים כאלה מותאם לגילם של בר/ בת המצווה וחבריו, ויכלול בעיקר מנות שהם אוהבים, כגון נקניקיות בלחמניות, תירס חם, פיצה, מיני-בורגרים, טורטיות, ואפלס ועוד ועוד.

YOU MIGHT ALSO LIKE