לך על זה: כך תבחר נעלי חתן שיסייעו לך להיראות במיטבך
יום החתונה הוא יום ארוך במהלכו עומדים, רוקדים ומתנועעים במשך שעות ארוכות וללא הרף, לכן חשוב לבחור זוג נעליים נוחות בסגנון מתאים. כך תעשה את זה

ברוב המקרים החתן מאפשר לכלה לקבל את מירב תשומת הלב בחתונה. אך כל אחד, כולל החתן, אוהב להביט בעצמו במראה ולהיראות במיטבו ביום החתונה שלו. יש כמה מרכיבים שיכולים לסייע לכל חתן להיראות במיטבו. המרכיבים האלה כוללים את החליפה כמובן, את חולצה, אביזרים שונים וגם את הנעליים.



לחתנים אין יותר מדי אפשרויות בחירה בהשוואה לכלות, שמעצבות שמלה יוצאת דופן עם שלל אביזרים. עם זאת, יש לא מעט נקודות שחשוב לקחת בחשבון בבחירת הנעליים המתאימות. הצבע והסגנון של החליפה הם המרכיבים הראשונים שיש לקחת בחשבון כשמגיעים לבחור נעליים. הצבעים הטיפוסיים עבור נעלי חתן נוטים לכלול גווני עור חומים או שחורים. אך ניתן להוסיף לנעלים מעט צבע אם מתאימים גרביים צבעוניים או אפילו באמצעות בחירה של נעליים כחולות.



כמו כן, ניתן לשלב נעליים בצבעים תואמים לשעון, לחולצה או לעניבה. חשוב ללבוש את כל פריטי הלבוש על מנת לנסות את המראה הכללי, מספר שבועות לפני האירוע ולוודא שהם תואמים באופן מושלם.

אם האירוע אמור להתנהל בסגנון מסורתי ומוקפד עם לבוש רשמי בלבד, אז חשוב שהחתן יבחר בנעליים רשמיות, מעור שחור.



בעת בחירת הנעליים חשוב לקחת בחשבון את העונה בה מתקיימת החתונה, את מזג האוויר הצפוי ואת המקום. נעליים שחורות ומבריקות יהיו מושלמות לחתונה במתחם אלגנטי. לעומת זאת, אפשר לבחור בנעליים חנוטות פחות, אם החתונה מתקיימת בקיץ על החוף.



אחד המאפיינים החשובים בבחירת נעליים מתאימות ליום החתונה הוא הנוחות. כשהנעליים מתאימות באופן מושלם ונוחות אפשר להרגיש בהן טוב ובהמשך לכך, להיראות הכי טוב. הנוחות תשפיע על המראה הכללי ועל היכולת להתנועע בקלילות ובהנאה. בכל זאת, מדובר ביום ארוך במהלכו עומדים, רוקדים ומתנועעים במשך שעות ארוכות וללא הרף, לכן חשוב לבחור זוג נעליים נוחות בסגנון מתאים.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE